Wednesday, April 3, 2013

Saat aku kenali dia.

Kami macam kawan kadang kadang macam lawan. Taknak nampak pun macam pasangan, nanti orang mengata depan depan. Dua dua ada perasaan. Dah lama kami kenal sejak dari zaman tingkatan tahun dua ribu lapan. Memang banyak betul lah dugaan sepanjang kami berkenalan. Jangan sedih kawan kawan. Aku cuma ingin sampaikan apa yang ingin aku katakan. Dah lama aku simpan. Dan kini aku luahkan. Aku sikitpun tak pernah rasa bosan, tapi cuma biasalah kalau dah dapat jumpa kawan kawan, masing masing jadi lupa ingatan. Tak apalah, yang penting boleh hidup dengan makan tak kebuluran macam ayam dapat makanan. Aku tak ada apa apa harapan, cuma kalau panjang umur InsyaAllah ada jodoh kita temu depan depan sampailah kedua dua ibubapa mengaminkan tangan. Doa kan kami semoga terus kekal berpanjangan, mudah mudahan. In Shaa Allah 1 hari nanti pelamin angan jadi impian, kalau Allah izinkan.